Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pull and Bear'da iade işlemi şu şekilde yapılabilir:
- İnternet sitesi üzerinden iade talebi oluşturma 4. Ürün, belirlenen kargo şirketi aracılığıyla iade edileceği zaman, öncelikle iade talebi internet sitesinde oluşturulmalı ve müşteriye gönderilen siparişe ait iade kodu ile birlikte ürün kargo şubesine bırakılmalıdır 4.
- Mağazada iade 4. Müşteri, iade etmek istediği ürün grubuna sahip olan, ürünü aldığı ülkedeki herhangi bir Pull and Bear mağazasına gidebilir 4. Bu durumda, müşteri mağazaya gitmeli ve ürünü ve onunla birlikte teslim edilen faturayı veya ilgili belgeyi sunmalıdır 4.
İade için dikkat edilmesi gerekenler:
- Müşteri, ürünleri Türkiye'deki herhangi bir Pull and Bear mağazasına veya belirlenen kargo şirketine, cayma hakkının kullanımına dair bildirimden itibaren 10 günü geçmeyecek şekilde iade etmelidir 4.
- Müşteri, yalnızca ürünlerin mahiyeti, özellikleri ve işleyişi için gerekli olan herhangi bir kontrolün ötesine geçen değer azalmalarından sorumlu olur 4.
Daha fazla bilgi için Pull and Bear'ın müşteri hizmetleri ile iletişime geçilebilir:
- Sabit telefonlardan: 00800448821219 veya 08502825004 4.
- E-posta: contact.tr@pullandbear.com 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: