Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Publicity konusu, bir ürün, hizmet veya işletmenin medya aracılığıyla tanıtımını kapsar 13. Bu, genellikle ücretsiz olarak yapılır ve kamuoyunda farkındalık yaratmayı amaçlar 13.
Publicity'nin bazı yöntemleri:
- Basın bültenleri: Yeni ürünler veya olaylar hakkında medyayı bilgilendirmek için kullanılır 13.
- Ağ oluşturma: Medya ve diğer etkileyicilerle ilişkiler kurarak daha fazla kapsama alanı sağlamak 13.
- Gönüllülük: Hayır işleri veya yerel etkinliklere katılarak işletmenin adının geçmesini sağlamak 1.
- Sosyal medya: Markayı potansiyel müşterilerin önünde tutmak için sosyal medya platformlarını kullanmak 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: