Buradasın
PTT Kargo geldik yoktunuz ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PTT Kargo'nun "geldik, yoktunuz" durumunda yapılması gerekenler:
- Şikâyet ve talep bildirimi: PTT Kargo'nun müşteri hizmetleri numarası olan 444 1 788 aranabilir veya internet üzerinden dağıtım merkezi ile iletişime geçilebilir 14.
- Tekrar dağıtım talebi: İnternet üzerinden veya telefonla, gönderinin tekrar dağıtıma çıkarılması talep edilebilir 45.
- Şubeden teslim alma: "Dağıtım Adreste Yok/Kapalı-Haber Kağıdı Bırakıldı" ifadesi görüldüğünde, kargo tekrar dağıtıma çıkarılmayacağı için şubeden bizzat teslim alınması gerekir 45.
Ayrıca, adres bilgilerinin tam ve eksiksiz girildiğinden emin olunmalıdır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: