Buradasın
PTT Kargo geldik yoktunuz ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PTT Kargo'nun "geldik yoktunuz" notu bırakması durumunda yapabileceğiniz işlemler şunlardır:
- Şikâyet Başvurusu: PTT'nin müşteri hizmetleri numarası olan 444 1 788'i arayarak veya PTT'nin resmi web sitesindeki şikayet sayfasından durumunuzu bildirebilirsiniz 13.
- Dağıtım Merkezini Arama: Bulunduğunuz bölgedeki PTT dağıtım merkezini arayarak gönderinizin tekrar dağıtıma çıkarılmasını talep edebilirsiniz 13.
- Şubeden Teslim Alma: Kargonuzu PTT şubesinden bizzat teslim alabilirsiniz 4. Teslim alınmayan kargolar şubede 3 gün bekletildikten sonra iade edilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: