Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ofis sehpası, çalışma alanlarında çeşitli işlevlere sahiptir:
- Düzen ve alan tasarrufu 4. Ofis sehpaları, dosyaları ve diğer eşyaları düzenli bir şekilde saklayarak çalışma alanını gereksiz kalabalıktan arındırır 3.
- Ergonomik destek 4. Cihazların doğru yükseklikte ve pozisyonda yerleştirilmesini sağlayarak uzun süreli kullanımları daha konforlu hale getirir 4.
- Güvenlik 4. Hassas cihazların darbelerden ve zarar görmekten korunmasına yardımcı olur 4.
- Profesyonel görünüm 4. Temiz ve organize bir alan oluşturarak profesyonel bir imaj sunar 4.
- Çok yönlülük 2. Misafir ağırlama, ikramlıkların konulması ve toplantılarda evrak ve elektronik eşyaların kullanımı gibi çeşitli amaçlarla kullanılabilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: