• Buradasın

    N11'de şikayet nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    N11'de şikayet yapmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
    1. Canlı Destek: n11 web sitesinin ana sayfasında bulunan canlı destek bölümüne tıklayarak, anında bir müşteri temsilcisiyle görüşebilir ve sorununuza hızlı bir çözüm talep edebilirsiniz 13.
    2. E-posta: Sorununuzu daha detaylı bir şekilde açıklamak için n11'in resmi e-posta adresine yazabilirsiniz 14. E-postanızın içeriğinde sorunla ilgili belgeler ve sipariş numaranız gibi bilgileri eklemeniz önerilir 1.
    3. Telefon: n11'in müşteri hizmetleri telefon numarasını arayarak, telefonla destek alabilirsiniz 14. Bu yöntem, daha acil çözümler gerektiren durumlar için oldukça etkilidir 1.
    4. Sosyal Medya: n11'in sosyal medya hesapları üzerinden de sorunlarınızı iletebilirsiniz 1. Özellikle Twitter ve Instagram gibi platformlarda, hızlı geri dönüşler alabilirsiniz 1.
    Ayrıca, şikayetinizi Mağaza Destek Merkezi veya 7/24 Çağrı Merkezi aracılığıyla da iletebilirsiniz 5.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Şikayetim var nereye şikayet edebilirim?

    Şikayetinizi iletebileceğiniz bazı yerler şunlardır: 1. En yakın polis veya jandarma karakolu: Dolandırıcılık veya suç teşkil eden durumlarda başvurabilirsiniz. 2. Cumhuriyet Savcılığı: Bulunduğunuz yerdeki adliyeye giderek suç duyurusunda bulunabilirsiniz. 3. e-Devlet Kapısı: Emniyet Genel Müdürlüğü’nün sunduğu hizmetlerle online şikayette bulunabilirsiniz. 4. Ticaret Bakanlığı Tüketici Hakem Heyetleri: Ticari işlemlerle ilgili şikayetleriniz için il ve ilçe ticaret müdürlüklerine başvurabilirsiniz. 5. Siber Suçlarla Mücadele Daire Başkanlığı: İnternet üzerinden gerçekleşen dolandırıcılıklar için e-Devlet üzerinden şikayette bulunabilirsiniz. 6. Şikayetvar: Firma ve müşteriler arasındaki sorunların çözümü için 0 (312) 219 40 04 numaralı çağrı merkezini arayabilir veya siteye şikayet yazabilirsiniz.

    N11 şikayet kaç günde sonuçlanır?

    N11 şikayetlerinin sonuçlanma süresi genellikle 24-48 saat içinde başlar.

    Şikayet edince ne olur?

    Şikayet edince farklı alanlarda farklı sonuçlar ortaya çıkar: 1. CİMER (Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi) Şikayetlerinde: Şikayetler, ilgili kamu kuruluşuna iletilir ve incelenir. 2. WhatsApp Şikayetlerinde: Birini şikayet ettiğinizde, kişi bu konuda doğrudan bilgilendirilmez. 3. Genel Olarak Şikayetlerde: Cumhuriyet savcılığı, ihbar veya şikayetçinin beyanına dayanarak soruşturma başlatır.