Buradasın
Migros sanal market elektronik ürün iadesi nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Migros Sanal Market'ten alınan elektronik ürünlerin iadesi için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Öneri-Talep Formu Doldurma: Migros Sanal Market sayfasındaki "Öneri-Talep Formu"nu doldurarak iade/değişim talebi oluşturulmalıdır 14.
- Müşteri Hizmetleri ile Görüşme: Alternatif olarak, 0850 200 40 00 numaralı Migros Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçilerek de iade işlemi başlatılabilir 12.
İade edilecek ürünün, satın alma tarihinden itibaren 14 gün içinde, orijinal ambalajı ve tüm aksesuarlarıyla birlikte, kullanılmamış ve hasarsız olarak iade edilmesi gerekmektedir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: