Buradasın
Metro Tur şikayet takip nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Metro Turizm şikayet takibi için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Müşteri Hizmetleri: 0850 222 34 55 numaralı telefondan Metro Turizm müşteri hizmetleri ile iletişime geçilebilir 12.
- E-posta: Şikayetler için info@metroturizm.com.tr adresine e-posta gönderilebilir 12.
- Şikayet Formu: Metro Turizm'in resmi internet sitesinde bulunan iletişim veya destek bölümlerinden şikayet formu doldurulabilir 13.
- Sosyal Medya: Şikayetler, Metro Turizm'in Facebook, Twitter ve Instagram gibi sosyal medya hesaplarına iletilebilir 13.
- Tüketici Hakem Heyeti: Eğer diğer yöntemlerden sonuç alınamazsa, Tüketici Hakem Heyeti'ne başvurulabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: