Buradasın
Metro Tur şikayet takip nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Metro Turizm şikayet takibi için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Çağrı merkezi 13. 0850 222 34 55 numaralı Metro Turizm müşteri hizmetleri hattı 7/24 aranarak şikayet takip numarası ve telefon ile şikayet sorgulanabilir 13.
- İnternet sitesi 5. Metro Turizm'in resmi web sitesindeki "İletişim" veya "Müşteri Hizmetleri" bölümünde yer alan şikayet formu veya iletişim bilgileri kullanılarak şikayet takip edilebilir 5.
- Sosyal medya 4. Metro Turizm'in Facebook, Twitter gibi sosyal medya hesapları üzerinden yapılan paylaşımlar incelenebilir 4.
- Şikayet platformları 4. Şikayetvar gibi şikayet platformlarında Metro Turizm ile ilgili yapılan yorumlar takip edilebilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: