Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Logolar, çeşitli nedenlerle değişmeyebilir:
- Markayı Doğru Temsil Etmeme: Logo, markayı yeterince temsil etmiyorsa değiştirilir 13.
- Teknik Problemler: Logo, uygulamada teknik sorunlar yaratıyorsa yenilenir 12.
- Hedef Kitleye Hitap Edememe: Logo, çağın gerisinde kalmışsa ve yeni hedef kitlelere hitap edemiyorsa değiştirilir 13.
- Birleşme veya Ortaklık: İki şirketin birleşmesi veya ortaklık kurması durumunda, her iki logonun da kullanılması mümkün olmadığından yeni bir logo tasarımı yapılır 12.
- Marka İmajı: Logo, markanın imajını iyileştirmek veya değiştirmek istendiğinde de değiştirilebilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: