Buradasın
Kilim mobilyadan şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kilim Mobilya'dan şikayet bildirmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Müşteri hizmetleri numarası: 444 25 49 12.
- WhatsApp destek hattı: Mevcut olabilir, daha fazla bilgi için resmi web sitesini ziyaret edebilirsiniz 1.
- Yetkili satış ve servis noktaları: En yakın Kilim Mobilya şubesini "Kilim Satış Noktası Bulun" butonu ile şehir seçerek öğrenebilirsiniz 12.
- Şikayetvar.com: Kilim Mobilya ile ilgili şikayetlerinizi bu platformda paylaşabilirsiniz 12.
- Web sitesi iletişim formu: Kilim Mobilya'nın resmi web sitesinde iletişim formunu doldurarak mesajınızı iletebilirsiniz 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: