Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İstanbulkart'ın kırılması durumunda aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Kırık kartı saklama 5. Tamir edilebilmesi için kartın tüm parçalarına ihtiyaç olacağından kırık İstanbulkart atılmamalıdır 5.
- İETT müşteri hizmetlerine başvurma 5. Kırık İstanbulkart'ı tamir ettirmek için İETT Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçilmelidir 5. Müşteri hizmetleri numarası 0212 444 00 00'dır 5.
- Kartı gönderme 5. İETT Müşteri Hizmetleri, kırık kartın gönderilmesi için bir adres verecektir 5.
- Yeni kart alma 5. İETT Müşteri Hizmetleri, kartı tamir ettikten veya değiştirdikten sonra yeni bir İstanbulkart gönderecektir 5.
Hafif hasarlı, kırık İstanbulkart çalışmaya devam edebilir 5. Ancak kart ikiye bölünmüş veya parçalanmışsa çalışmayacaktır 5.
Ayrıca, kırılan kartlardaki bakiyeler, kart merkezlerinden yeni kartlara aktarılabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: