Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
İş yoğunluğundan akla gelen şeyler şunlardır:
- Zaman Yönetimi: İş yoğunluğunu dengelemek için iyi bir zaman yönetimi gereklidir 14.
- Görev Delege Etme: Uygun görevleri başkalarına devretmek, iş yükünü hafifletir 13.
- Mola Verme: Düzenli molalar vermek, zihinsel yorgunluğu azaltır ve verimliliği artırır 14.
- Sınır Koyma: İş ve özel yaşam arasında net sınırlar belirlemek, iş yükünün bunaltmasını engeller 1.
- Destek Alma: Mentor, iş arkadaşları veya yöneticilerden destek almak, iş yükünü hafifletebilir 1.
Ayrıca, iş yoğunluğunun sağlık üzerindeki olumsuz etkilerini azaltmak için fiziksel ve zihinsel sağlığa özen göstermek önemlidir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: