• Buradasın

    İletim merkezi nasıl aranır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    İletim merkezi ile iletişime geçmek için aşağıdaki yöntemleri kullanabilirsiniz:
    1. Telefon: 0212 543 4210 numaralı telefondan canlı destek alabilirsiniz 1.
    2. WhatsApp: 0532 138 9842 numaralı WhatsApp hattı üzerinden anlık olarak müşteri temsilcileriyle iletişime geçebilirsiniz 1.
    3. E-posta: iletisim@iletimerkezi.com adresine e-posta göndererek 7/24 destek alabilirsiniz 1.
    Ayrıca, BTK tarafından yetkilendirilmiş işletmeci olan eMarka İletişim ve Bilgi Teknolojileri A.Ş.'nin genel merkezi için şu adres ve iletişim bilgilerini de kullanabilirsiniz:
    Adres: Fatih Caddesi No:61-63 Serenity Plus Office B-Blok Kat:4 D:42 34303 Küçükçekmece / İstanbul 1. Çalışma Saatleri: Hafta içi 08:30 - 18:30, Cumartesi 09:30 - 15:30 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    İleti Merkezi ne iş yapar?

    İleti Merkezi iki farklı bağlamda kullanılabilir: 1. İleti Yönetim Sistemi (İYS): Bu sistem, hizmet sağlayıcı firmaların potansiyel müşterilerine tanıtım amaçlı ticari elektronik ileti gönderebilmek için aldıkları onayları saklayıp yönetebildikleri bir platformdur. 2. iletiMerkezi.com: Bu ise kurumsal firmaların toplu mesajlaşma ihtiyaçlarını karşılamak için tasarlanmış, bulut tabanlı bir iletişim platformudur.

    İletim hangi yollarla gerçekleşir?

    İletim, ısının bir madde içinde moleküller arasındaki doğrudan temas yoluyla üç ana mekanizma ile gerçekleşir: 1. Katı Maddelerde: Metal gibi iyi iletkenler, ısıyı hızlı bir şekilde iletirken, ahşap gibi yalıtkanlar bu süreci yavaşlatır. 2. Sıvılar ve Gazlar: Akışkanların hareketiyle enerji taşınması, doğal veya zorlanmış konveksiyon yoluyla gerçekleşir. 3. Boşlukta: Elektromanyetik dalgalar aracılığıyla ısı enerjisinin taşınması, radyasyon yoluyla gerçekleşir ve bu süreç bir maddeye ihtiyaç duymaz.