Buradasın
Hatırlatma mailleri nasıl gönderilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Hatırlatma maili göndermek için şu adımlar izlenebilir:
- Konu satırı: Kısa, net ve eylemin ne olduğunu belli eden bir konu satırı kullanılmalıdır 125.
- Selamlama: Alıcıyı kibarca selamlayarak başlamak önemlidir 12.
- Bağlam sağlama: E-postanın neden gönderildiğini ve alıcının ne yapması gerektiğini detaylı şekilde açıklamak gerekir 13.
- Öneri sunma: Duruma uygun öneriler veya tavsiyeler verilebilir 1.
- Eylem çağrısı (CTA): E-postanın içine açıkça tanımlanmış bir eylem çağrısı eklenmelidir 15.
Hatırlatma maili gönderirken dikkat edilmesi gerekenler:
- Zamanlama: İlk hatırlatma için orijinal e-postanın üzerinden 2-3 iş günü beklenmelidir 245.
- Sıklık: Aşırı hatırlatma rahatsız edici olabilir, bu yüzden en fazla 2-3 hatırlatma yapılmalıdır 25.
- Ton: Doğrudan ama nazik bir dil kullanılmalıdır 125.
Hatırlatma maili göndermek için Mailsoftly gibi e-posta otomasyon platformları da kullanılabilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: