Buradasın
Harita kaydı nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Harita kaydı yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Google Hesabı Oluşturma: İşletmenizi Google Haritalar'a eklemek için bir Google hesabınız olması gerekmektedir 12.
- Google My Business'a Giriş: Google hesabınızla giriş yaptıktan sonra Google My Business sitesine gidin ve "İşletme Ekle" seçeneğine tıklayın 14.
- İşletme Bilgilerini Girme: İşletme adı, kategori, adres, telefon numarası ve varsa web sitesi gibi bilgilerinizi eksiksiz doldurun 14.
- Konumu Haritada Belirleme: Harita üzerinde işletmenizin konumunu tam olarak işaretleyin 14.
- Doğrulama İşlemini Tamamlama: Google, belirttiğiniz adrese bir doğrulama kodu gönderecektir. Bu kodu hesabınıza girerek doğrulama işlemini tamamlayın 14.
Ek İpuçları:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: