Buradasın
Hangi markanın logosu neden değişti?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Bazı markaların logo değiştirme nedenleri:
- Nissan: Elektrifikasyon ve otonom sürüş gibi trendlere odaklanmak, sürdürülebilirlik ve ileri teknolojilere yönelimi vurgulamak 1.
- Opel: Daha modern ve zarif bir görünüm elde etmek 1.
- Peugeot: Elektrikli araçların tanıtımını yansıtmak ve zamansız bir tasarım oluşturmak 1.
- Burger King: Nostalji yaratmak ve dijital çağda daha iyi görünür olmak 14.
- LG: Teknolojik yeniliklere bağlılığı ve kullanıcı dostu çözümleri vurgulamak 1.
- Intel: Markayı modernize etmek ve geçmişi onurlandırmak 1.
- Kia: Dönüşüm ve yenilenen marka amacını ifade etmek 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: