• Buradasın

    Getir sipariş iptali kaç dakika içinde yapılmalı?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Getir'de sipariş iptali, sipariş kapınıza gelmeden önce yapılmalıdır 35.
    Geçerli bir iptal sebebi arasında, siparişin belirtilen süreden çok daha geç gelmesi (örneğin 15 dakikayı aşması) yer almaktadır 4.
    Siparişiniz yola çıktıktan sonra iptal etmek mümkün olmayabilir 4.
    Daha fazla bilgi için Getir müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz: +90 (850) 532 50 50 345.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Müşteri keyfi olarak siparişi iptal ederse ne olur?

    Müşterinin siparişi keyfi olarak iptal etmesi durumunda genellikle şu sonuçlar ortaya çıkar: Ücret iadesi: Sipariş iptal edildiğinde, ödeme yapılan tutar müşteriye iade edilir. Hesap kapatma riski: Getir gibi platformlarda, art arda yapılan sipariş iptalleri hesabın kapanmasına yol açabilir. Yasal şikayetler: Siparişin keyfi olarak iptal edildiğini düşünen müşteriler, Tüketici Sorunları Hakem Heyeti veya Gümrük ve Ticaret Bakanlığı'na başvurabilir. Siparişin iptal nedenleri ve sonuçları, platform ve satış koşullarına göre değişiklik gösterebilir.

    Adreste kimse yoksa sipariş iptal edilir mi?

    Adreste kimse yoksa sipariş iptal edilmez, ancak kargo iade edilebilir. Ayrıca, siparişin iptal edilmesi için ürünün stoklarda bulunmaması gibi imkansızlaştırıcı durumlar gerekebilir.