Buradasın
E-devlet üzerinden EYS başvurusu nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-devlet üzerinden EYS (Eczacı Yerleştirme Sistemi) başvurusu yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Kullanıcı Kaydı Oluşturma: EYS üzerinde kullanıcı kaydı eys.titck.gov.tr linkinden oluşturulmalıdır 1.
- Profil Bilgilerini Kontrol Etme: Kayıt işleminin ardından profil menüsünden kişisel bilgiler kontrol edilmelidir 1.
- Başvuru ve Tercih: Başvuru ve tercih menüsünden hizmet yerleri ve çalışılan süre seçildiğinde yerleştirme puanı otomatik olarak hesaplanacaktır 1.
- Gerekli Belgeleri Ekleme: Evrak ekle menüsünden gerekli belgeler seçilerek kaydedilmelidir 1.
- Tercih Yapma: Tercih menüsünden eczane açılması ve nakledilmesi istenilen yerler seçilmelidir, en fazla 25 tercih yapılabilir 1.
- Başvurunun Onaylanması: Başvuru, il veya ilçe sağlık müdürlüğüne evrak asılları ile gidilerek onaylatılmalıdır, onaylatılmayan başvurular geçersiz sayılır 1.
EYS ile ilgili sorular ve detaylı bilgi için eczane.ruhsat@titck.gov.tr e-mail adresi ile iletişime geçilebilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: