Buradasın
Düğün salonlarında personel nasıl çalıştırılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Düğün salonlarında personelin çalıştırılması için aşağıdaki önlemler alınmalıdır:
- Eğitim: Personelin COVID-19'un bulaşma yolları ve korunma önlemleri hususunda bilgilendirilmesi sağlanmalıdır 12.
- Kişisel Koruyucu Ekipman: Personel, çalışma esnasında tıbbi maske, yüz koruyucu şeffaf siperlik gibi kişisel koruyucu ekipmanları kullanmalıdır 12.
- Ateş Ölçümü: Personelin giriş ve çıkışlarında vücut ısısı ölçümleri yapılmalı, ateşi yüksek olanlar çalıştırılmamalıdır 13.
- Temizlik ve Hijyen: Temizlik yapan personel, eldiven ve tıbbi maske kullanarak hijyen kurallarına uymalıdır 23.
- Çalışma Alanları: Personelin tuvalet, dinlenme, ortak yemek ve sosyal alanları mesafe kurallarına göre düzenlenmeli ve kapasiteleri belirlenmelidir 12.
- Periyodik Testler: Personele belirli periyotlarla COVID-19 testi yaptırılmalıdır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: