Buradasın
D Smart'a şikayet nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
D-Smart'a şikayet iletmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Online İşlem Merkezi: D-Smart hizmet, servis ve ürünleri ile ilgili şikayetler, D-Smart Online İşlem Merkezi üzerinden yapılabilir 1.
- Çağrı Merkezi: 0850 266 0 266 numaralı D-Smart Çağrı Merkezi aranarak şikayet iletilebilir 23.
- E-posta: Talepler ve şikayetler, D-Smart'ın resmi web sitesinde bulunan şikayet formu doldurularak e-posta yoluyla iletilebilir 23.
- Tüketici Hakem Heyeti: D-Smart'ın hizmetleri ile ilgili uyuşmazlıklar, Tüketici Hakem Heyeti'ne taşınabilir 5.
- CİMER: Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) aracılığıyla D-Smart'a şikayet bildirilebilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: