Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Bürolar, ofis ve büro gibi çalışma alanlarında çeşitli görevler üstlenirler 12. Büro çalışanlarının yaptığı işler arasında şunlar bulunur:
- Başvuru alma: Şirket veya kurum için yeni çalışan başvurularını değerlendirmek 1.
- Bilgileri bilgisayar ortamına aktarma: İstenilen bilgileri bilgisayara girip dosyalama işlemlerini gerçekleştirmek 15.
- Arşiv işlemleri: Belgelerin düzenlenmesi, sınıflandırılması ve arşivlenmesi 35.
- Yazışmalar: Günlük yazışmaları hazırlama, değerlendirme ve gerekli cevapları verme 5.
- Raporlama: Raporlar hazırlayıp sunmak 15.
- Kurulum sağlama: Ofis içindeki teknolojik ekipmanların işleyişini kontrol etme ve teknik destek taleplerini yönlendirme 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: