Buradasın
Başarı belgeleri e-devletten nasıl alınır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Başarı belgelerini e-Devlet üzerinden almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- e-Devlet sistemine giriş yapın: T.C. kimlik numaranız ve şifrenizle e-Devlet sistemine giriş yapın 1.
- Sertifika hizmetleri sayfasına gidin: Arama kısmına "Sertifika Hizmetleri" yazarak ilgili sayfaya ulaşın 1.
- Gerekli sertifikayı seçin: İhtiyacınıza uygun olan sertifikayı seçin 1.
- Başvuru formunu doldurun: Kişisel bilgileriniz ve sertifikayla ilgili detayları içeren başvuru formunu doldurun 1.
- Doğrulama işlemini tamamlayın: Sizden istenen bilgileri girerek ve kimlik doğrulama adımlarını takip ederek doğrulama işlemini tamamlayın 1.
- Belgeyi indirin veya e-posta ile gönderin: Başvurunuz onaylandıktan sonra, sertifikanızı e-Devlet üzerinden indirebilir veya e-posta adresinize gönderebilirsiniz 1.
Ayrıca, doçentlik sınav başarı belgeleri gibi bazı belgeler için doğrudan e-Devlet üzerinden erişim sağlanabilir 23. Bu belgeler için "turkiye.gov.tr" adresinden giriş yaparak ilgili hizmeti kullanabilirsiniz 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: