Aygaz'ın eski logosunun değişmesinin nedeni, şirketin kurumsal kimlik projesi kapsamında yeni bir görsel kimlik kazanma isteğidir .
Aygaz, 1998 yılında gerçekleştirdiği bu değişim için yaklaşık 4 milyon dolar (o dönemde 1,1 trilyon) harcamıştır . Yeni logo, daha önce Koç Grubu bünyesindeki pek çok şirketle çalışan, merkezi New York'ta bulunan Chermayeff&Geismar tasarım şirketi tarafından hazırlanmıştır .
Değişimin bir diğer nedeni ise, Aygaz'ın otogaz pazarına girmesi ve bu farklılığını logosuna yansıtma isteğidir . 2005 yılında Aygaz Euro LPG markasının kullanılmaya başlanmasıyla birlikte, 2009 yılında markanın sonuna “+” işareti eklenmiş ve Aygaz Euro LPG+ olarak değiştirilmiştir .