• Buradasın

    Aras Kargo 444 25 52 neden arar?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Aras Kargo'nun 444 25 52 numarasından arama yapmasının birkaç nedeni olabilir:
    • Kargo takibi veya bilgi talebi: Bu numara, kargo sorgulama, gönderi durumu hakkında bilgi alma ve kargo talepleri için aranmaktadır 35.
    • Şikayet ve öneriler: Her türlü şikayet, talep ve bilgilendirme için bu numara aranabilir 35.
    • Kurye çağırma: Kargo ücreti hesaplama ve kurye çağırma gibi durumlar için de bu çağrı merkezi aranabilir 4.
    Numara, hafta içi 08:30-18:00 saatleri arasında hizmet vermektedir 135.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    444 25 52 nerenin numarası?

    444 25 52, Aras Kargo müşteri hizmetleri numarasıdır. Aras Kargo ile kargo sorgulama, gönderi takip, en yakın şube adresi, tüm şubelerin telefon numarası ve adresi gibi sorular ve her tür dilek, öneri ve şikayetler için bu numara aranabilir. Hafta içi her gün 08:30 ile 18:00 arasında, Cumartesi günleri ise 08:30 - 13:00 arasında hizmet vermektedir.

    Aras Kargo teslim almadığım kargo için ne yapmalıyım?

    Aras Kargo'dan teslim almadığınız bir kargo için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz: Şubeye gitmek: Alıcı adreste bulunamazsa, "Adresten Teslim İhbar Notu" bırakılır ve kargo 3 gün içerisinde şubeden teslim alınabilir. Müşteri hizmetleri ile iletişime geçmek: Kargo hakkında bilgi almak veya yeniden dağıtıma çıkarılmasını istemek için şubeyi aramak olumsuz sonuçlanabilir. Ayrıca, teslim edilmeyen bir kargonun teslim edilmiş olarak gösterilmesi gibi durumlarda, Aras Kargo'nun resmi şikayet kanallarından destek alabilirsiniz. Eğer kargo uzun süre teslim edilmezse, kargonun dağıtım imkânı bulamayıp üç gün boyunca şubede bekletilmesi ve sonrasında gönderene iade edilmesi de mümkündür.