Buradasın
Ajet karttan para çekti bilet vermedi ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
AJet'ten bilet satın alırken karttan para çekilip bilet verilmediyse, aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Müşteri Hizmetleri ile İletişime Geçin: AJet'in 0850 840 23 69 numaralı ücretsiz müşteri hizmetlerini arayarak durumu bildirin 5.
- Bilet Bilgilerini Kontrol Edin: Bilet numaranız veya PNR kodunuz ile satın alma işlemini kontrol edin 35.
- Banka ile Görüşün: Eğer bilet bilgileri doğru ise ve ödeme yapılmışsa, bankanızdan işlemin detaylarını ve paranın çekilip çekilmediğine dair bilgi alın.
Bu süreçte, gerekli belgelerin (bilet bilgileri, ödeme makbuzu vb.) hazır bulundurulması önemlidir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: