Buradasın
Ajet karttan para çekti bilet vermedi ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ajet'ten bilet satın alırken karttan para çekilip biletin oluşturulmaması durumunda yapılması gerekenler:
- Müşteri hizmetleri ile iletişime geçin: Ajet'in müşteri hizmetleri aranarak rezervasyon numarası hakkında bilgi alınabilir 2.
- İşlem dekontunu saklayın: İşlemin yapılmadığına dair dekontun saklanması, şikayet sürecinde faydalı olabilir 2.
- Şikayet platformlarında şikayet oluşturun: Şikayetvar gibi platformlarda şikayet oluşturarak sorunun çözülmesi talep edilebilir 2.
Ayrıca, biletlerin satın alındığı kanal (web sitesi, mobil uygulama, acente) üzerinden de destek alınabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: