Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Zirve programında banka aktarımı yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Firma bilgilerinin ve müşavir bilgilerindeki gerekli alanların dolu olup olmadığını kontrol edin 1.
- Genel Muhasebe modülünden "Banka Excel" butonuna tıklayarak Banka Excel modülünü açın 12.
- Banka servis sekmesinden "Online Banka Entegrasyon Ayarları" butonu ile listeye bankaları ekleyin 1.
- "Yeni Banka Bilgisi Kaydet" butonu ile mükellefinize ait banka bilgilerini ekleyin 1. Burada banka adı, kullanıcı adı, web servis şifresi, IBAN, müşteri no ve hesap no bilgilerini eksiksiz doldurun 1.
- "Banka Servisinden Bilgileri Çek" butonuna tıklayarak entegre olunan bankanın işlemlerini ilgili veri tabanına aktarın 1.
- Karşılık hesap kodlarının tanımlaması yapıldıktan sonra "Fişe Aktar" butonu ile banka aktarım işleminin muhasebe fişini oluşturun 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: