Buradasın
Vakıfbank müşteri olamıyorum ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
VakıfBank'ta müşteri olamama sorununun çözümü için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Müşteri hizmetleri ile iletişim kurma: 0850 222 0 724 numaralı VakıfBank Müşteri İletişim Merkezi aranabilir 14. Sesli yanıt sisteminde "müşteri hizmetlerine bağlanmak istiyorum" denilmesi gerekmektedir 4.
- İnternet ve mobil bankacılık kullanımı: "Bize Yazın" bölümünden veya "Bize Ulaşın" sayfasından başvuru yapılabilir 2.
- Şube ziyareti: İlk defa hesap açmak isteyen müşteriler, mobil uygulama üzerinden "Müşterim Ol" seçeneği ile uzaktan erişim sağlayarak görüntülü çağrı ile işlem başlatabilir 5.
Ayrıca, T.C. Kimlik Numarası, Vakıfbank Müşteri Numarası gibi bilgilerin paylaşılmaması durumunda başvuru incelenemeyebilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: