Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
- Giriş Dönemi: Ürünün piyasaya sürülmesi ve tüketicilere faydalarının tanıtılması aşamasıdır 23. Bu aşamada pazarlama ve tanıtım çalışmalarına ağırlık verilir 3.
- Büyüme Dönemi: Ürüne olan talebin ve ilginin artmasıyla birlikte satışların hızla yükseldiği dönemdir 23.
- Olgunluk Dönemi: Ürünün pazarda kabul gördüğü, satışların stabil hale geldiği ve rekabetin arttığı aşamadır 3. Bu dönemde marka imajı ve güvenilirlik ön plana çıkar 3.
- Düşüş Dönemi: Talebin azalması ve ürünün değer kaybetmesi ile karakterize edilen son aşamadır 3. Bu dönemde firmalar, ürünü düşük fiyatlarla satarak stoklarını tüketmeye çalışırlar 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: