Buradasın
Türkiye İtibar Akademisi ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Türkiye İtibar Akademisi, iletişim, algı yönetimi, marka yönetimi ve itibar danışmanlığı alanlarında faaliyet göstermektedir 12.
Başlıca hizmetleri:
- Sektörel derecelendirme ve reyting endeksleri: Türkiye İtibar Endeksi, Ekonomiye Fayda Endeksi, Gençlik Endeksi, Müşteri Memnuniyeti Endeksi gibi endekslerin hazırlanması 123.
- Algı ve memnuniyet araştırmaları: Kurum ve markaların paydaşları özelindeki algı ve memnuniyet araştırmalarının yapılması 23.
- Eğitim hizmetleri: Marka ve kurumların ihtiyaç duyduğu eğitim hizmetlerinin sunulması 23.
- Marka ve patent değerlemesi: Hukuki geçerliliğe sahip marka ve patent değerlemesi hizmeti verilmesi 23.
- Danışmanlık: İtibar yol haritalarının çizilmesi ve itibar yönetimi danışmanlığı sunulması 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: