Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Trendyol satış analizi yapmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Trendyol'un kendi analiz araçları 4. Trendyol, satıcılar için gelişmiş analiz araçları sunar 4. Bu araçlar sayesinde, mağaza performansı ayrıntılı bir şekilde takip edilebilir 4. Hangi ürünlerin daha fazla sattığını, hangi kategorilerde daha fazla ilgi görüldüğünü ve reklam kampanyalarının etkinliğini analiz etmek mümkündür 4.
- nekadarsatti.com 5. Bu araç, paylaşılan ürün linkine bakarak son 3 günlük tahmini satış adedi ve ciro verisini sunar 5. Bu sayede, en çok satılan ürünler gerçek zamanlı olarak takip edilebilir 5.
Satış analizi yaparken dikkate alınması gereken bazı önemli göstergeler şunlardır:
- Satış miktarları 4. Hangi ürünlerin daha çok satıldığını gözlemleyerek, bu ürünlere daha fazla stok ayrılabilir 4.
- Dönüşüm oranı 4. Ürün sayfasına gelen ziyaretçilerin, satın almaya dönüşme oranı takip edilebilir 4. Bu oran, ürün açıklamaları, görseller ve fiyatlandırma optimize edilerek artırılabilir 4.
- Müşteri yorumları ve puanları 34. Müşteri geri bildirimleri, ürünlerin kalitesini ve müşteri memnuniyetini anlamaya yardımcı olur 4. Yorumları analiz ederek, olumsuz geri bildirimlere yönelik hızlı aksiyon alınabilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: