Buradasın
Trendyol komisyon itiraz nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Trendyol'da komisyon itirazını canlı destek üzerinden yapabilirsiniz 2. Bunun için:
- Trendyol Satıcı Paneli'ne giriş yapın ve Canlı Destek butonuna tıklayın 2.
- Açılan sayfada "Kargo Süreçleri/Sipariş Gönderimi Barkod bazlı kargo firması değiştirmek istiyorum" seçeneğini seçin ve müşteri temsilcisine bağlanın 2.
- Temsilciye "Merhaba, kargo firması tarafından hatalı girilen kg/desi bilgisinin düzeltilmesiyle ilgili destek talebimizi açmanızı ve ekteki dosyayı paylaşmanızı rica ederiz" şeklinde bir mesaj iletin 2.
Ayrıca, hatalı desi itirazı için aşağıdaki bilgileri içeren bir Excel tablosu hazırlayıp bu dosyayı da canlı desteğe iletebilirsiniz 2:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: