• Buradasın

    Theodore Levitt'in pazarlama anlayışı nedir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Theodore Levitt'in pazarlama anlayışı, müşteri odaklılık, yenilikçilik ve adaptasyona dayanır 124.
    Bazı temel ilkeleri:
    • Müşteri ihtiyaçlarına odaklanma 24. Levitt, işletmelerin ürünlerini değil, müşterilerin ihtiyaçlarını ve isteklerini karşılaması gerektiğini savunur 4.
    • Pazarlama araştırması 12. Etkili pazarlama için teorik bilgilerin pratik hayata uygulanması ve pazar araştırmalarının yapılması gerektiğini belirtir 12.
    • Değişim ve adaptasyonun önemi 2. Değişimin sürekli olduğunu ve işletmelerin müşteri tercihlerine ve piyasa dinamiklerine uyum sağlaması gerektiğini vurgular 24.
    • Değer yaratma 4. Ürün veya hizmetin, müşteriye sağladığı faydalara ve yarattığı değere odaklanılması gerektiğini ifade eder 4.
    Levitt, "Marketing Myopia" (Pazarlama Miyopluğu) makalesi ile de tanınır ve bu makalede işletmelerin, mevcut ürünlerine odaklanmak yerine, hedef pazarın daha geniş ihtiyaçlarını anlaması gerektiğini öne sürer 34.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: