Buradasın
SuperFresh neden çok yatırım yapıyor?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
SuperFresh'in çok yatırım yapmasının bazı nedenleri:
- İnovasyon ve yeni ürün geliştirme: SuperFresh, her yıl 13 kategoride 50’den fazla yeni ürün sunarak inovasyon odağını koruyor 14.
- Sürdürülebilirlik ve toplumsal sorumluluk: Marka, tarladan sofraya gıda israfını önlemek amacıyla çeşitli projeler yürütüyor ve sürdürülebilir tarım uygulamalarına önem veriyor 134.
- Tüketici ihtiyaçlarına yanıt verme: Geniş ürün portföyü ve ulaşılabilirlik stratejisi ile tüketicilerin beklentilerini karşılamayı hedefliyor 14.
- Pazar liderliği: SuperFresh, dondurulmuş gıda pazarında lider konumda olmak için yatırım yapıyor 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: