Buradasın
Storybrand yöntemi nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
StoryBrand yöntemi, Donald Miller tarafından geliştirilen ve pazarlamada hikaye anlatımının gücünü kullanarak müşterilerle duygusal bağ kurmayı amaçlayan bir çerçevedir 12.
StoryBrand çerçevesinin yedi adımı şunlardır:
- Karakter: Hikayenin kahramanı, yani müşteri belirlenir 23.
- Problem: Müşterinin karşılaştığı zorluklar tanımlanır 23.
- Rehber: Markanın, müşteriye bu zorlukları aşmasında nasıl yardımcı olacağı gösterilir 13.
- Plan: Müşterinin izleyebileceği net adımlar sunulur 13.
- Çağrı to Action (CTA): Müşteriye, istenen eylemi gerçekleştirmesi için açık bir çağrı yapılır 13.
- Başarısızlıktan Kaçınma: Müşterilere, harekete geçmedikleri takdirde karşılaşabilecekleri olumsuz sonuçlar hatırlatılır 3.
- Başarı: Müşterinin, markanın ürün veya hizmetlerini kullanması durumunda hayatının nasıl değişeceği anlatılır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: