Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sigorta teknik personeli olarak çalışanlar, sigorta işlemlerini bilgilendirme ve satış yapma şeklinde gerçekleştirirler 1. Görevleri arasında:
- Mevcut müşteri ilişkilerini yönetme ve poliçe işlem ve takiplerini yapma 1.
- Potansiyel müşterilerle görüşerek satış ve pazarlama işlemlerini gerçekleştirme 1.
- Sigorta sözleşmesiyle ilgili bilgilendirmeleri yaptıktan sonra sigorta poliçesini şirket adına düzenleme ve müşteriye sunma 1.
- Müşteriden gelen talepler doğrultusunda ihtiyaçlarına uygun sigorta paketleri sunma ve bunların satışını gerçekleştirme 1.
- Riziko ve hasarın gerçekleşmesi durumunda müşteriye destek olma 1.
Ayrıca, sigorta yöneticileri olarak çalışanlar, sigorta şirketinin günlük operasyonlarını yönetme, talepleri işleme, sigortacılık ve risk yönetimi gibi departmanları denetleme gibi ek sorumluluklara da sahip olabilirler 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: