Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
ROMI (Return on Marketing Investment) pazarlama yatırımlarının geri dönüşünü ölçen bir metriktir 14.
ROMI'nin yaptığı işler:
- Bütçe justificationu: Pazarlama bütçesinin doğrudan gelir üzerindeki etkisini göstererek bütçenin gerekçelendirilmesini sağlar 14.
- Kampanya etkinliği: Bireysel kampanyaların, kanalların veya stratejilerin finansal başarısını değerlendirir 14.
- Kaynak tahsisi: Yüksek performanslı kampanyalara ve kanallara odaklanarak kaynakların verimli bir şekilde dağıtılmasına yardımcı olur 14.
- Sürekli iyileştirme: Hangi kampanyaların kanıtlanmış geri dönüşler sağladığını belirleyerek gelecekteki pazarlama stratejilerinin şekillenmesine katkıda bulunur 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: