Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Reklamcılar Derneği, Türkiye'de reklamcılık mesleğinin ve reklam ajanslarının gelişerek güçlenmesini sağlamak amacıyla çeşitli faaliyetler yürütür 123.
Başlıca görevleri:
- Reklam standart ve uygulamalarını geliştirmek 15.
- Bilgi, tecrübe ve düşünce alışverişini teşvik etmek 15.
- Yeni eğilimler ve teknikler üzerine araştırmalar yapmak 15.
- Reklam Özdenetim Kurulu gibi mesleki öz düzenleme platformlarını oluşturmak 2.
- Kristal Elma ve Effie Türkiye gibi yaratıcılık ve reklam etkinliği yarışmalarını düzenlemek 12.
- Medya izleme ölçümlerinin yapılmasına öncülük etmek 2.
- Reklamcılık ile ilgili eğitim ve bilgilendirmeye katkıda bulunmak 5.
Ayrıca, resmi kurumlarca belirlenen reklam ve ticari etik kurallarına uyulmasını teşvik eder ve reklamla ilgili konularda devlet ve hükümet görevlileriyle işbirliği yapar 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: