Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
"Red onaylanmadı" hatası, genellikle kart limitinin aşılması veya bankanın güvenlik sistemleri tarafından şüpheli işlem olarak algılanması nedeniyle oluşur 3. Bu durumun düzelmesi için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Banka ile iletişime geçmek: Kartın limitini öğrenmek ve gerekirse limit artırımı talebinde bulunmak için bankanın müşteri hizmetlerini aramak veya en yakın şubeye gitmek gereklidir 12.
- Kart bilgilerini kontrol etmek: Kartın geçerlilik süresi, numarası ve CVV gibi bilgilerin doğru girildiğinden emin olmak gerekir 5.
- POS cihazını yeniden başlatmak: POS cihazının bağlantı hataları veya donanım arızaları nedeniyle bu hatayı veriyor olabilir, cihazı kapatıp yeniden başlatmayı denemek faydalı olabilir 5.
Eğer sorun devam ederse, kartın bloke edilip edilmediğini veya kısıtlamaların olup olmadığını kontrol ettirmek de önemlidir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: