Buradasın
PTT banka kartı teslim edilemedi ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PTT banka kartınız teslim edilemediyse, aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- PTT Müşteri Hizmetleri'ni Arayın: 444 1 788 numaralı PTT müşteri hizmetlerini arayarak durumu bildirin ve kartınızın çalıntı veya şüpheli işlem bildirimi yapın 13.
- Kartın İptali ve Yeni Başvuru: Müşteri temsilcisine yeni bir PTT kart talebi ilettiğinizi belirtin. Kartınız sistemde kayıtlı olan adresinize gönderilecektir 1.
- PTT Şubesine Gidin: Eğer kartınız merkeze geri gönderildiyse, en yakın PTT şubesine giderek kartınızı teslim alabilirsiniz 2. Bu durumda kimlik veya kimlik yerine geçen bir belge ile kimlik bilgilerinizi doğrulamanız gerekebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: