• Buradasın

    Promogift ne iş yapar?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Promogift, promosyon ürünleri ve kişiselleştirme ekipmanları alanında faaliyet gösteren uluslararası bir ticaret fuarıdır 12.
    Promogift'in yaptığı işler:
    • Sektör profesyonellerini bir araya getirir: Üreticiler, distribütörler ve ithalatçılar gibi sektörün önde gelen şirketlerini buluşturur 1.
    • Ürün ve hizmet sunumu: Fuarda, promosyon ve reklam hediyeleri, baskı sistemleri, kurumsal tekstil ürünleri, hediyelik eşyalar gibi çeşitli ürünler sergilenir 23.
    • Ticari fırsatlar sunar: Yeni tedarikçiler ve müşterilerle tanışma, ticari ilişkileri güçlendirme ve yeni iş bağlantıları kurma imkanı sağlar 13.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Promo ne demek?

    Promo kelimesi İngilizce'de "reklam", "tanıtım" anlamına gelir. Ayrıca şu bağlamlarda da kullanılabilir: - Özendirme, promosyon. - Yaklaşan maçı tanıtan konuşma veya güreşçinin tanıtım videosu (wrestling terimi). - Kısa reklam (kitap, film için).

    Promogifti kim düzenliyor?

    Promogift fuarını, Informa Markets şirketi düzenlemektedir.

    Promosyon nedir?

    Promosyon, bir ürün, hizmet veya markanın tanıtımını yapmak, satışları artırmak veya hedef kitlenin ilgisini çekmek amacıyla uygulanan pazarlama stratejisidir. Başlıca promosyon türleri: - Birebir satış: Potansiyel veya mevcut alıcı ve satıcı arasında birebir iletişimin kurulduğu promosyon şekli. - Reklam: Ürün veya hizmet mesajının ücretli kanallar aracılığıyla mevcut ve potansiyel tüketicilere iletilmesi. - Halkla ilişkiler: Kurumun halkın gözündeki imajını olumlu olarak etkilemeye çalışan faaliyetler bütünü. - Doğrudan pazarlama: Muhtemel alıcılara doğrudan ulaşılan, kişiselleştirilmiş mesajlar verilen promosyon faaliyetleri. - Satış promosyonu: Kısa dönemde satışları artırmayı hedefleyen, müşteriye ürünü almaya teşvik eden promosyonlar (kuponlar, indirimler, ücretsiz ürünler vb.).

    Promosyonun amacı nedir?

    Promosyonun amacı, bir ürün veya hizmetin satışını artırmak veya marka bilinirliğini yükseltmektir. Bunun yanı sıra promosyon, aşağıdaki hedeflere de hizmet eder: Müşteri trafiğini artırmak. Potansiyel müşterilerin işletmeyi ziyaret etmelerini sağlamak. Pazar payını genişletmek. Rakiplerden daha fazla pay almak. Müşteri sadakatini sağlamak. Mevcut müşterileri elde tutmak ve uzun vadeli ilişkiler kurmak. Yeni müşteriler kazanmak. İndirimler veya hediye ürünlerle potansiyel müşterileri çekmek.