Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PR'ın (halkla ilişkilerin) temel amacı, kuruluşların hedef kitleleri, yatırımcıları, medya ve çalışanları gibi paydaşlar üzerinde olumlu bir algı oluşturmasını sağlamaktır 12.
PR'ın diğer amaçları şunlardır:
- Marka bilinirliğini artırmak 123.
- Marka imajını güçlendirmek 12.
- Olası krizlerde kurumun güvenilirliğini korumak 2.
- Tüketicilerle doğrudan iletişim kurarak marka sadakatini ve güvenini artırmak 2.
- Basın bültenleri, medya iş birlikleri ve haber içerikleri sayesinde markanın görünürlüğünü artırmak 2.
- Sosyal medya, bloglar ve geleneksel medya aracılığıyla markanın mesajlarını daha geniş kitlelere ulaştırmak 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: