• Buradasın

    Pazarlama savaşlarını kim yazdı?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Pazarlama Savaşı kitabı, Al Ries ve Jack Trout tarafından yazılmıştır 123.
    Kitap, Prusyalı emekli general von Clausewitz'in 1832 yılında yayımlanan ve stratejik ilkeleri ele alan "Savaş Üzerine" adlı eserini pazarlama mantığıyla yorumlamaktadır 123.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Pazarlama ne zaman ve neden ortaya çıktı?

    Pazarlama, insanlık tarihinin en eski dönemlerinde ortaya çıkmıştır. Modern anlamda pazarlama ise Sanayi Devrimi ile birlikte şekillenmeye başlamıştır. Pazarlamanın ortaya çıkış nedenleri arasında tüketici ihtiyaçlarının anlaşılması, talep yaratılması ve markanın değerinin artırılması gibi faktörler yer almaktadır.

    Pazarlama savaşı ne anlatıyor?

    Pazarlama Savaşı, pazarlama ve reklam kampanyalarında kullanılan strateji ve taktikleri ele alan bir kitaptır. Kitapta ele alınan bazı konular: Pazarlama savaşında saldırı, savunma, kanat saldırısı ve gerilla savaşının temel ilkeleri; Büyük, orta büyüklükteki ve küçük şirketlerin pazarlama ve reklam kampanyalarında gözden kaçırdıkları noktalar; Muazzam reklam ve pazarlama kampanyalarının neden başarılı veya başarısız oldukları; Pazar liderlerinin başarı öykülerinin analizi. Kitabın yazarları Jack Trout ve Al Ries, pazarlamanın bir savaş olduğunu ve bu savaşta rakiplerin düşman, müşterilerin ise fethedilmesi gereken yer olduğunu savunurlar.