Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Paraşüt'te gider güncelleme için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Gider üzerinden ödeme ekleme 1. Giderin görüntülendiği sayfadan "ÖDEME EKLE" butonuna tıklayıp ödeme tarihi, miktarı ve opsiyonel olarak açıklama girilerek kayıt güncellenebilir 1.
- Tedarikçi üzerinden ödeme ekleme 1. Tedarikçi ekranından, ilgili tedarikçiye ait ödenmesi gereken giderler takip edilip ödeme işlemi başlatılabilir 1.
- Çalışan üzerinden ödeme ekleme 1. Çalışana yapılması gereken maaş veya prim ödemeleri, "ÖDEME EKLE" butonu ile kaydedilebilir 1.
Ayrıca, "Giderler > Gider Listesi" adımları takip edilerek Hızlı Fiş/Fatura, Detaylı Fiş/Fatura, Yeni Maaş/Prim, Yeni Vergi/SGK Primi ve Yeni Banka Gideri seçeneklerinden birine tıklayıp çıkan formlar doldurularak da gider kalemi eklenebilir veya güncellenebilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: