Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Odeabank şikayetlerini iletmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Çağrı Merkezi: 444 8 444 veya 0850 222 84 44 numaralı telefonlardan Odeabank müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz 23.
- E-posta: Şikayetlerinizi odeabank.muhaberat@hs04.kep.tr adresine gönderebilirsiniz 23.
- Online Form: Odeabank'ın resmi web sitesinde yer alan iletişim formunu doldurarak şikayetinizi iletebilirsiniz 23.
- Şube: En yakın Odeabank şubesine giderek şikayetlerinizi doğrudan müşteri temsilcisine iletebilirsiniz 2.
Ayrıca, Türkiye Bankalar Birliği'ne de şikayette bulunmak mümkündür 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: