Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Multichannel pazarlama, işletmelerin müşterilerle hem doğrudan hem de dolaylı reklam yöntemlerini kullanarak iletişime geçmesini sağlar 24.
Multichannel pazarlamanın bazı işlevleri:
- Erişimi genişletme 5. Tek bir kanala bağlı kalmak, potansiyel müşterilerin büyük bir kısmını gözden kaçırmak anlamına gelir 5.
- Kanal tercih heterojenliğini yakalama 5. Farklı kuşakların farklı kanalları tercih ettiğini göz önünde bulundurarak pazarlama stratejilerini uyarlama 5.
- Dönüşüm yollarını çeşitlendirme 5. Sosyal medyada fark edilen bir marka, Google aramasında araştırılabilir veya e-posta ile teklif alabilir 5.
- Risk dağılımı sağlama 5. Bir kanalın performansı düştüğünde diğer kanallar tampon görevi görür 5.
- Veri toplama 5. Çok kanallı temas noktaları, segmentasyon ve kişiselleştirme için veri sağlar 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: