Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Mor İnek kitabı, işletmelerin kalabalık ve rekabetçi bir pazarda öne çıkmak için dikkat çekici ya da "mor inek" olmak için çaba göstermeleri gerektiği fikrini desteklemektedir 2.
Kitapta verilen bazı mesajlar şunlardır:
- Pazarlamanın yeni hedefi fark edilmek, ineklerle dolu bir tarlada mor inek olmaktır 1.
- Eski pazarlama yöntemiyle, ürün veya hizmetleri pazarlamak için en büyük grup olan çoğunluğu hedeflemek mümkündü, ancak artık bunu yapmak mümkün değildir 1.
- İlk benimseyenler, yeni bir ürün veya hizmeti benimsediklerinde, onu erken ve geç çoğunluk dönemine anlatır ve satarlar 1.
- Başarılı olmak için, işletmelerin öne çıkan ve hedef kitlelerinin dikkatini çeken mor inekler olmak için çaba göstermeleri gerekir 2.
- Kişisel bir marka oluşturmak ve hikaye anlatımı ve özgünlük yoluyla tüketicilerle bağ kurmak önemlidir 2.
- İşletmeleri cesur olmaya ve risk almaya teşvik etmek, gerçek inovasyon ve başarının genellikle bu yoldan geçtiğini gösterir 2.
Kitap, 2003 yılında Seth Godin tarafından yazılmıştır 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: