Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Merch takvimi, bir markanın veya sanatçının ürünlerinin satışını ve tanıtımını planlamak için oluşturulan bir takvimdir 4. Bu takvim, ürün lansmanları, özel etkinlikler, promosyonlar, sosyal medya paylaşımları ve sezonluk temalar gibi unsurları içerir 4.
Merch takviminin bazı amaçları:
- Planlama 4. Faaliyetleri önceden organize etmeyi sağlar 4.
- Hedef kitle ile iletişim 4. Müşterilere ne zaman ne tür ürünlerin satışa sunulacağı hakkında bilgi vererek ilgiyi artırır 4.
- Satış artışı 4. Doğru zamanda yapılan promosyonlar ve etkinlikler satışları artırabilir 4.
- Marka bilinirliği 4. Düzenli etkinlikler ve ürün lansmanları marka bilinirliğini artırır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: