Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Markalar Birliği, franchising alanların ve verenlerin, nihai tüketici ilişkilerini düzenleyen ve kar amacı gütmeyen bir kuruluştur 124.
Başlıca işlevleri:
- Tüketici haklarının korunması 1. Üyeler, tüketici şikayetlerinde Markalar Birliği Genel Kurulunun aldığı kararları uygulamayı kabul ederler 1.
- Kaliteli hizmet standartlarının sağlanması 12. Üyeler, Markalar Birliği'nin belirlediği kararlara uymak ve tüketici şikayetleri sonucunda verilen kararları 72 saat içinde uygulamak zorundadır 1.
- Franchising hizmetlerinin düzenlenmesi 2. Kuruluş, sektördeki markaların daha disiplinli hizmet vermesini sağlamak amacıyla 2010 yılında kurulmuştur 24.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: