Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Karaca markasının sahibinin çok yatırım yapmasının birkaç nedeni vardır:
- Büyüme Hedefleri: Karaca, Türkiye'deki başarısını yurtdışına taşımayı hedefliyor ve bu doğrultuda yeni mağazalar açarak büyümeyi planlıyor 15.
- Yenilik ve İlkleri Gerçekleştirme: Marka, sektörde ilkleri yaparak ve sürekli kendini geliştirerek rekabet gücünü artırmayı amaçlıyor 5.
- Toplumsal Sorumluluk: Yatırımlar, aynı zamanda toplumsal sorumluluk projelerini de içeriyor; örneğin, Unicef ile yürütülen tasarım projesi gibi 1.
- Finansal Güç: 2008 krizinde bile yatırıma devam ederek yüzde 46 büyüme sağlamış ve bu gücü, güçlü finans yapısından almıştır 15.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: