Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Kampanyanın amacı, belirli bir hedefi gerçekleştirmek için yapılan süreli etkinliklerin temel sebebidir 5.
Kampanyaların genel amaçları şunlardır:
- Ürün veya hizmet tanıtımı: Yeni ürünleri veya hizmetleri hedef kitleye tanıtmak 45.
- Satışların artırılması: İndirimler ve promosyonlar aracılığıyla satışları maksimize etmek 45.
- Marka bilinirliğinin artırılması: Markanın daha geniş kitlelere ulaşmasını sağlamak 45.
- Toplumsal değişim: Sosyal sorumluluk projeleri ve farkındalık kampanyalarıyla toplumda olumlu değişiklikler yaratmak 5.
- Hedef kitle ile etkileşim: İnsanları işletmeyi değerlendirmeye ve hakkında daha fazla bilgi almaya teşvik etmek 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: