Infoset, şirketlerin tüm destek ve satış kanallarını tek bir platformda yönetmelerini sağlayan bir müşteri servis yazılımıdır. Başlıca işlevleri: Bulut çağrı merkezi: Gelen ve giden aramaları yönetme, çağrı kuyruklama, akıllı çağrı dağıtımı, IVR, TTS, sesli yanıt, sesli posta, ses kayıt gibi özellikler sunar. Canlı destek ve chatbotlar: Web sitesi veya mobil uygulama üzerinden ziyaretçilere canlı destek verme ve sohbet robotları ile müşteri kazanımını artırma imkanı tanır. E-posta destek sistemi: E-postaları taleplere dönüştürüp yanıtlama olanağı sağlar. Sosyal medya yönetimi: WhatsApp, Messenger ve diğer sosyal medya kanallarını tek panelden yönetme imkanı sunar. CRM ve satış yönetimi: Satış süreçlerini takip etme, otomasyonlar ile süreçleri kolaylaştırma ve müşteri verilerini tek bir yerde toplama işlevi görür.